Benimki iki aylık başlarda kucağımda uyuyordu şuan çok nadir yeni beslediğimde uyuyakalınca kucağımda uyuyor onun harici gece falan yatağınına yatırıyorum emziğini veriyorum o şekilde uykuya dalıyor. Yanlız akşam uykusuna gececeğimiz zaman çok ağlıyor saatlerce uyuyamıyor alışkanlık mı yaptı anlayamıyorum