Bu aralar çok yoruldum 2.5 ay önce sezaryen doğum yaptım 3 gündür akşamları başlayan bi ağrı var sanki karnım içinden içinden ağrıyor sırtımdan vuruyor gibi nasıl anlatsam bilemedim içten içten ağrıyor bildiğimiz karın ağrısı gibi değil iç yaralardan falan mı oluyor yaşayan var mı rahim toparlamıştır diye düşünüyorum bu arada kanamam olup duruyor bir gün bitiyor ertesi gün yine oluyor rahim toparlamamış olabilir mi ya tuhaf bi ağrı bu