Merhaba bir süredir hadi uyuyalım diyip yatıyoruz elimi tutuyor bir süre yatakta dönüyor sonra uyuya kalıyor. Geceleri kalktığında ise bazen aynı şekilde uykuya döndüğü oluyor ama bazen çok ağlıyor bende sallıyorum. 2,5 yaşında geceleri mutlaka 2-3 kez uyanıyor. Bu yüzden desteği bırakmaya çakışıyorum ama tam olarakta alışamadık. Doğru mu yapıyorum başka bir yolu var mıdır bilmiyorum.