Merhaba arkadaşlar
Oğlum enfeksiyon almış atesli ve kusmasi var maalesef 3 gündür geçmeyen ateşi olunca alel acele götürdüm kan tahlilinde çıktı . Antibiyotik verdi doktor yatış vermedi acaba en hızlı nasıl bu süreci atlatabiliriz neler yapilabilir 😞