yesim42 ben kullanıyorum, induksiyonlu olmasından da çok çok memnunum asiri hızlı, ocağın temizliği kolay. Ama tek sıkıntı ocak ustune kullanacaganiz tüm ürünler de induksiyon uyumlu olması gerekiyor, yoksa çalışmıyor. Bide zamanla kullanıma bağlı cizilme oluşuyor o da normal.