Merhabalar 3 yaşında kızım var geçen yaz tuvalet eğitimini tamamladık o zamanlar altına kaçırmıyidu ama şimdi altına kaçırmaya başladı cisim geldi diyo hemen koyveriyo bu bir sağlık sorunu mudur artık öyle düşünmeye başladım çocuk doktoruna mi götürmem lazım