Huma_kus34 kızlar yeni aldım en saglıklı cekme yapmayan hangi programı kullanıyosunuz havku programı var ama 2 saate yakın gosterıyor fazla gibi geldi normal camasırlar ıcın hangısı sıklıkla kulalnıyosunu yardımcı olurmusunuz
Myrtle Huma_kus34 benim 1.25 dk bebek programi var hep onu kullaniyorum. Gayette kuru cikiyor. Nadir bi kac parca nemli cikinca 45 dk daha atiyorum onlari isimi goruyor. 3 saatlikler 2 tisortte cekme yapti daha da kullanmadim o ayari
babyyyy1 Huma_kus34 dolap kuruluğu veya ekstra kuru da kurutuyorum hiç çekme yapmadı hatta kıyafetler ütülü gibi çıkıyor
meliketayfun20 Huma_kus34 dolap kuruluğu var vende 4:10 dk ona atıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ütü kuruluğu var 1:35 dk nemli yaş çıkıyor
gamze1806 Günlük kurutma modunda kurutuyorum, çamaşirin az çok olmasına göre kendi ayarlıyor süreyi, süre biterse ama çamaşir korumazsa ilave yapıp süreyi uzatıyor.
Ococila Bende genelde günlük programda kullanıyorum ama çocukların uyku tulumlarını falanda ekstra kuruluk programına atıyorum tabi sürede uzun olduğu için çekme de yapıyor günlük programda çekme olmadı