Gulruu ben bunu spiral taktırırken doktora sormuştum. Spiralle hamile kalırsam ne olacak alacak mısınız diye. Şöyle demişti bazen çok yakınsa alabileceğimiz yere alıyoruz ama böyle hamile kalanların çoğunda bebek büyüdükçe spirali kendi attı dışarı. Hiç de sorun yaşamadık dedi. Sizde de sıkıntısız olur umarım hayırlı olsun :)