Bendede ikizlerim 2 buçuk yaşında ama kahroluyorum desem yeridir birbirleri ile kavgaları birsirljeri ile iratları bazen vurmalar var ama çok tükendim ne yapsam şuan ddüzelmiyorlar sabır diyorum ama yok yani napıcam çözemiyorum ikisi erkek hırçın da değiller ama ailelerin yanındayız şuan şımarıyoruz