Kızlar kızım 19 aylık şimdi 18 24 alsam bu yıl giyecek tamam. Ben önceki tulumlarınıda bilemedim mesela tam beden almışım sadece birer kış giydi. Şimdi 18 24 e baktım biraz üzerine büyük duruyor ama alsam onuda sadece bu kış giyecek diğer kış yine olmayacak o yüzden 24 36 alsam diğer kışta giyse diyorum ama bu defada büyük olacağı için acaba gece yatarken dönebilir mi rahat edebilir mi benim kız biraz hareketli yatıyor çok dönüyor yani bu konuda deneyimleyen varsa yorumlarınızı bekliyorum