Kızlar önce bi kutu sma optipro kullandım ½ gün kakasını yapmadı ama sonra yumusak yapmaya baslamıstı, sonra probiyotik acısından iyi diye sma comforta başladım. Bebegim 12 günlük. Aşırı gaz kaka yapamama yapsada katı. Ve sürekli ıkınma ıkınırkeb ağlama hali var. Gaz damlası kullanmaya başladım. Doktora söylediğimde sma comfort bagırsak düzenler gaz yapmaz aslında iyi dedi ama bilmiyorum belki siz tecrübelisinizdir bu mamayla mı alakalı yoksa bu günlerde böyle şeyler olmaya başlar mı? Başka mama mı denemeliyim ? Tecrübelerinizi paylasırsanız sevinirim. Sütüm yeteri kadar gelmediği için ve bebegim tutmada problemler yaşadıgımız için halâ mama ile besleniyor o yüzden benim için oldukça önemli