Merhaba ek gıdaya başladığımız andan itibaren ne versem yiyen çocuğum 20-21 aylıkken hiç bir şey yememeye başladı. Hepimizin ortak sorunu bu biliyorum ama artık gerçekten özellikle şu son 1 ay beni bitirdi, psikolojimin bozulduğunu hissediyorum destek almayı bile düşündüm. 26 aylık erkek zayıf bir bebek hep zayıftı 2 yaşta persentilde alta düştüğümüz için gastrentoloji bölümü raporlu mamaya başlattı. Raporlu mamanın yarısını içiyor günde 2 defa buna da şükrediyorum fakat hiç yemek yemek istemiyor. Dün ilk defa 1,5 kase çorba içti şoka girdim. Bugün kahvaltı etmek istemedi raporlu mamanın yarısını içip uyudu uyandı ve üstünden 4 saat geçmesine rağmen 3 çeşit yemek sundum ama yok istemiyor 2 kaşık alıp devamını getirmiyor. Ne yapmam gerekiyor bana bilgisi olan lütfen yardımcı olsun. Zayıf bir bebek olmasa bu kadar takılmam ama benim yediremediğim her öğün daha da kilo vermesi demek ve bu bizim için hiç iyi değil. Neden böyle yapıyor anlamıyorum acıkmıyor mu desem 4 saat nasıl acıkmaz, inat mı desem neye inat anlamıyorum aç mı bırakmam gerekiyor zorlamam mı gerekiyor çeşit çeşit yemek sunup denemem mi gerekiyor lütfen birisi yardımcı olsun. Doktor en pahalı iştah açıcıyı yazdı 15 gündür kullanıyoruz o bile işe yaramadı, inanın delirmek üzereyim hiç iyi değilim bütün moralim çöktü benimde yemek yiyesim gelmiyor belki abartıyorsun diyenler olucak ama 26 aylık 11 kilo yani görseniz 1 yaş gibi duruyor ve bu iştahsızlık 6 aydır var