Kızlar iyi akşamlar artık çaresiz kaldım doktorada gittim ama sonuç alamadım 13 aylık kızım 3 gündür hemen hemen aldığım her bezi kakali ishal değil tanecikli gbi bazen ishal gibide diş çıkarma döneminde dişleri bi anda hepsi çıkmaya başladı abartısız yarım saatte bir kaka yapiyor diyebilirim bundan ötürü pişik olmaya başladı hastaneye götürdüm dişten dendi ishal tozu verdi nafile geçirmediler yemesi de güzel ama canı yaniyo artık poposu pişik o pisigide anında yara oluyo anında geçiyor muz vs fayda etmiyor şaştım artık napacagimi başına böyle bir şey gelen yaşayan yada su iyi gelir diyecek birileri varmi yardım edin nolur 😓