Kızlaar merhaba herkese. Bebeğim 14 aylık baba mama meme arada buuv(su) kelimesi dışında kelimesi yok. Aylardır dede, anne dedirtmeye çalışıyorumm inat etti sanki demiyo. Kuzu ve köpek seslerini taklit ediyor . Uzun zamandır mö diye tekrar ediyorum söylemiyor. Arkadaşımın aynı ayda bebesi dünyaları konuşuyor mübarek . Benim bebeğim mi geride ? Kulak ağız burun arada gözünü gösteriyor. Komut alıyor ama yeni kelime söyletemiyorum. Ne yapmam lazım?