birbebee çok zor Allah yardımcınız olsun. Tavsiyem Olabildiğince ek gıdaya yönlendirmeye alıştırmaya çalışın.. çünkü o aylarda bir tık daha kandırılabilir oluyorlar 🥹 kızım 3 yaşına girecek hala yemiyor benim, yediği şeyler sayılı. Keşke o aylarda mamaymış, raporlu mamaymış, testlermiş çok fazla kafa yormadan bol bol yeni tatlar denetseydim 😔 birde o mamalar yüksek proteinli olduğu için peşine su içirmeye çalışın ☺️ dişleri çıktıysa çürüme yapabiliyor. Belki doktorunuzda söylemiştir de aklıma geldi söyleyeyim dedim💖