Az önce sosyal medyada takılırken gördüm bi post açılmış buna benzer herkes sevdiği, kırmızı cizgim dedigi yemeği paylaşmış yorumlarda. Sizinkiler neler merak etmedim değillll😂 bebem uyudu lak lak yapmanın tam zamanı 🤪
Benim kırmızı çizgim MA KAR NAA yoluna ölürüm o derece seviyorum. Makarnayla kapışır diğer sevdiğim ise el açması borek vazgeçilmezimm.🤤
