Merhaba arkadaşlar, 1,5 aylık bebeğim var sürekli burnu tıkalı ve hırıltı geliyor doktora götürdüm serum fizyolojik ile açabilecegimi hiriltinin kesilecegini soykedi ama açmıyor kesilmiyor burun aspiratör önermedi tahriş olacağı için ama o açıyor kullaniyorum mecbur uyuyamiyor huzrusuz oluyor yoksa 2 saatte bir burnu doluyor aspiratör beni korkuyiyor açılacasi zarar vericem die neden sadece serum fizyolojik ile açılmaz videoları izliyorm kolayca çıkarıyorlar kaç sefer söylediysem doktora dhaa cok küçük zamanla açılacak geçecek diyor benjm durumumda olan var mı ne yapacağımi bilemiyorm