Sevvl bu yemek konusunda sizin gibi annelere çok karşıyım üstüne düştükçe çocukta inatlaşmalar başlıyor aç olsa bile yemiyor, kendince oyun haline getiriyorlar, peşinden koşmanız yemesi için binbir çaba sarf etmeniz onlara oyun gibi gelebilir boya ve kiloya asla takılmaya gerek yok çocuk sağlıklıysa gerisi fasa füso, üstüne düşmeyin yemek yeme saatlerinde acıktın mı, şunun tadına bakalım mı, bak anne ne hazırladı gel bir tadına bakalım şeklimde yaklaşırsan belki yemek ister, ama zorlama aç ağzını işte ye yemediği zaman sinirlenip strese girersen çocukta inat başlar bu sefer 1-2 kez ısrar et yemiyorsa bile sofrada sizinle otursun sizin yediğinizi görünce yemek isteyecektir hala istemiyorsa salın gitsin açıklığında zaten kendisi isteyecektir hiçbir çocuk açlıktan ölmez merak etmeyin 😄 zayıflığa boy kısalığına takılmayın dediğim gibi çocuk sağlıklıysa Fasa fiso, dış ağızlara da kulak tıkayın hıhı evet tabi diyerek geçiştirin eeee çocuk büyütürken her ağızdan laf çıkması çok normal, doktorunuzla iletişim haline geçip balık yağı vs takviye edici vitaminli şuruplar isteyebilirisiniz gerek görürse doktorunuz yazar