Melisa_ Herkese iyi günler.. Bi sorum olcakti 2 aydır 10 gün adet oluyorum bugün olalı 1 hafta oldu buda 10 gün sürecek gibi ciğer gibi büyük parca geliyor neden oluyor acaba böle bisey başına gelen varmi ya cevaplarsanız sevinirim..
dilos6 Melisa_ kötü koku varsa muayene edilmelisin, kist oluşmuşsa onu döküyor olabilirsin, enfeksiyon da olabilir ama parça enfeksiyondan olmaz genelde pıhtıdır korkulacak birşey değildir ama koku varsa ihmal etme
2124 Melisa_ İlk doğumum da sezeryan 40 ım sonrası belim çok ağrıyodu ayakta duramıyodum sonra bı gun lavobaya gıttm öle adet fln değildım ciğer parçaları gıbı kan pıhtıları düştü rahatadım doktoruma söyledım normal dedı ama bence normal değildi 2. Dpğumumda öle bişi olmadı rahimde parça kalmasın dıye doğumdan sonra karnıma cok açbaskı yaptılar ilkinde yapmamışlarıd bı aekdaşın öle rahmi temızlememışler doğumdan sonra kadın sonrasında ameliyat olmak zorunda kakdı bazen völe vücut atarmış bazen atammazmış siz bi görünün doktora
Melisa_ dilos6 koku yok sadece cigerr gibi büyük parca geliyor bu kadar uzun da sürmedi normalde 5 6 gün filan 1 ay sonra bide oldum
Melisa_ dilos6 şuan geçmedi geçen ay 10 gün oldum bu ayda 7.gunum umarım geçemez dogumdan sonrA hastaneye gitmeye korkar oldum
mavipapatya1 Rahim kalınlaşması olabilir benimde aynısı oldu 10 günü geçen adetim oldu ve doktora gittim rahim duvarı kalınlaşması çıktı epey de kalındı operasyon geçirdim basit bir kürtajla temizlendi ihmal etmeyin ilerlemesin ilaçla da geçirebilir geçmiş olsun 🙏
mavipapatya1 Melisa_ ilk belirtilerim uzun süren adetti o şikayetle gittim daha sonra devlet hastanesi doktoru operasyonla uğraşmamak için bana adet söktürücü verdi onunla inceltmeye çalıştı o zaman da kanamam aşırı çoğaldı depend bile 15 dakikada doluyordu sonra da devasa parçalar düşürmeye başladım 8 aylık bebeğimin ayağından büyüktü düşürdüğüm parçalar ve gece hemen kendi doktorumu aradım doğumumu yapan ona gittim hemen operasyon yoksa ağrın başlayacak acı çektirmeye gerek yok 10 dakikada inceltiriz dedi ve kürtaj oldum
Melisa_ mavipapatya1 nasıl geçti işlem agri aci hisstinizmi sonra normal dogumdan sonra doktora gitmeye korkar oldum yapmadıkları işkence bırakmadılar bu yüzden
mavipapatya1 Melisa_ hiçbir şey hissetmedim ki kan revan içinde girdim ameliyathaneye hatta oraya bile pedle girdim anesteziyi verdiler sonrası yok yarım saat sonra uyanma odasındaydım kendime gelince de hemen odaya aldılar zaten sıfır ağrı ile çıktım korkulacak birşey değil inanın operasyonun en acılı kısmı damar yolu açma gerisini hissetmiyorsun bile 😅
Melisa_ mavipapatya1 iyiymiş ya bende dogumdan sonra hastaneye gitmeye korkar oldum bilmiyorum bakalım devam ederse düşüncem artik
Melisa_ doublemamaa evet gittim kan pihtisi oluyor kist vardi dedi doktor 3 cm 2 adetle atılır dedi ama yine uzun sürüyor adetlerjm 10 gun felan dogumdan sonra düzensiz lik oldu