Kızlar benim 3 aylık kızım var 9 yaşında oğlum var okula gidip geliyor kursa gidiyor ama çocuk işte doymuyor hep bir aktivite istiyor biz zaten AVM kafe tarzı yerlere sakin zamanında giderdk şimdide çocuk küçük hem mikrop yuvası hemde nazar değer diye eşim oralara hiç gitmiyor eskidendi çok az giderdik zaten.Acık hava deseniz havalar soğudu artık uzun duramıyoruz çoğu zman güneşi görmezsem çıkmıyorum bile günlerce. Buda yine eşimden kaynaklı bebek üşütür paniği var 🙄🙄 inanın nereye gideceğim nerede aktivite yapacağım şaşırdım aile akraba herkes aynı şehirde ama herkeslede her zman bir plan yapamıyorum günler uyuşmuyor herkesle işte okulda tüm gün gibi 3te geliyor çocuk eve derken akşam oluyor akşam oturması yapsak erken yatması gerekiyor filan. E bide arabayla gidilecek yerlere mecburen eşimi bekliyorum derken hiç bişey yapamıyoruz. Sizler nasıl yapıyorsunuz nasıl gün geçiriyorsnz