Arkadaşlar kızıma kkk asisi yaptırmıştır aşıdan sonra ateşi çıkmadı hata çok soğuktu ve soğuk soğuk terliyorum şimdide grip oldu surubumuz bitmiş nöbetçi eczane yok yakınlarda neler yapabilirim tavuk suyu çorba vs yaptım burun akıntısı çok fazla tavsiye verirmisiniz acaba kendi evimde kalmadığı için zorlanıyorum