hll_25 çok sık beslerseniz kusar, 100 içmesi de normal, sadece mama ile beslenen bebeğe gereğinden fazla cc verirsen iri bebek olur aç oldukça ver, kusmasının diğer sebebi de reflü olabilir bu aylarda kusmalar zaten normal, fışkırır derecede, kötü koku da eşlik ediyorsa kusmaya o zaman doktora götürmelisin, birde günde 5 defa çişli bez dolu dolu yapıyorsa, tırnaklar hızlı uzuyorsa doyduğunun belirtisi