Kızlar bir ay önce büyük üst dişimden birini çektirdim dolgu kabul etmedi apse yaptı vs. çekildikten bi kaç gün sonra antibiyotik ağrı kesici kullanmıştım sonra bıraktım.3 4 gündür çekilen diş yerim ağrıyor burnumla elmacık kemiğinin orayada vurdu ağrısı dün geceden beri de göz kapağımda bir ağrı var dokunsam acıyor yüzümün sol tarafı bu iltihabın yüzüme sıçraması demek mi ve bi anda boğazımda şişti önümüz pazar daha sonra da resmi tatil var evde antibiyotik vardı kullanmaya başladım açık dişçi bulmam da zor böyle birşey geçiren var mı?