Kızlar bebegim 1 yaşına girecek yarın:)) hiç tv telefon yok hayatımizda 0 yani ama bazen onu eglendirmek içjn muzik açıyorum dans ediyoruz ve yemek yerken ama telefon uzakta oluyor hic bir sekilde gormüyor.geçen arkadasim geldi ve bu sekilde cok dhaa zararli oldgnu söyledi dondum kaldim????bunun nesi zararlı???yani ben hiç öyle düşünmedim zararı olabilirmi sizce sormak istedim sizede