prensesannesii2 Benim masamın bacakları ve konsolu ahşapti sonra ben onları beyaza boyattim yağlı boya ile ve adam eli ile zımpara attı önce şimdi de pişman oldum hep soyuldu boya kötü duruyor tiner falan alsam çıkarır mı boyayı eski haline döner mi
gurbetteanne10 prensesannesii2 çıksa bile kötü bir görüntü olur tekrar boyamaktan başka çare yok bence
gurbetteanne10 prensesannesii2 bu ev eşyası konusu çok zor ya alıyorsun sıkılıyorsun yada daha güzelini görünce değiştirmek istiyorsun bende mutfak masasına taktım şimdi kafaya ya boyicam ya yenisini alıcam biz kadınlar aynıyız 😂