Slm anneler. 10 aylık bir bebeğim var 2 aydır sürekli “ıhhh ıhhh ” diye ses çıkarıyor uyku dışında . İkiniyor gibi kakasini 2-3 gün sonra yapar.onun dışında keyfi felan yerinde saadece o sesi çıkarıyor . Acil doktoru kakadandir dedi. Ama ben teredutte kaldım . Bizle aynı durumda olan bebislermiz var mı ? Yorumlarınıza ihtiyacım var 😔