mom97X Kızım 4 aylık oldu, eline çıngırak filan tutuşturunca 3-4 saniye sonra düşürüyo tam kavrayıp tutamıyo normal dimi ? Normalse ne zaman tam tutuyolar ? İlk çocuk o yüzden bilemiyorum soruyorum
Aminehumamoms mom97X valla benimki 10 aylık oldu tutup kavrıyo ama 2 saniye sonra atıyo hemen sıkılıyo hiçbişeyle uzun süre oynadıgını görmedim 🙃