mhndshnmm doğumu o hastanede yaptım. İlk bebeğim. Kontrole gitmiştik, bebekte sarılık olduğunu bunun için kan tahlili istedi, değerimiz 14,5 çıktı. Sonra ki gün getirmemizi düşmemiş olursa yatıracağını söyledi. Ben tedavinin nasıl olacağını sorunca işte yenidoğan çetesi olmadıklarını sarılık tedavisinden para kazanmadıklarını söyledi 😂 sonra ki süreçte bebeğimin tedavisini medline da deniz hanım takip etti. Bebeğimi sevdi, okşadı. Benimle ilgilendi. Çok memnun kaldım