poyrikim Merhaba sevgili anneler Bebeğim yaklaşık 3 hafta olacak sürekli dilini ciakriyor korkuyorum kalıcı mı diye geçer mi bu durum sizce sevgili anneler. Psikolojik mi diye düşünüyorum
hestiaone Geçer, benım oğlum da dilini tanıyınca uzun bır sure yapmıştı, hatta elıyle tutmaya falan calısıyordu, yavas yavas gectı unuttu,