Merhaba hanımlar bebeğim 2 ay 9 günlük anne sütüyle besleniyor fakat günde 1-2 biberon mama verdiğim olabiliyor 3 gündür kaka yapmıyor normal mi mama verdiğim için su mu vermem gerekiyor idrarda sorun yok bezleri gayet dolu ıslak gün içinde 5-6 defa değiştiriyorum hep dolu dolu bu konuda bilgisi olan var mı bir şey yapmam gerekir mi normal mi cevaplarsanız sevinirim 😍