agustosta sabah öğlen akşam şeklinde gidiyoruz biz hep. Sabah uyanıyor bu aralar 10 gibi. 11 de kahvaltımız bitiyor. Parka gidiyoruz. 2 gibi gelip çorba içip uyuyor. Uyanınca yemek yiyor. Yine parka yada sahile gidiyoruz. Akşam 9 gibi gelincede çorba isterse içiyor. Sonrasında da uyku. 22 aylık oğlum