lina12 Sezaryen doğum yaptım kızım 4 aylık aniden sütüm kesildi çok az var damla damla bestlak damlayı keşfettim bir kaç gündür kullanıyorum ama işe yaradığını görmedim önerisi olan anneler varmı sütüm kesilince 2 gündür regl olmaya başladım bu arada 😔😔
dilos6 lina12 su içimizi 3L fazlaya çıkar alt sınırın 3L olsun sütün gelsin gelmesin emzirmeye devam et kanallar uyarılsın doymadığını anlarsan mamayla destekle süt geri gelir
gzplt lina12 Regl de sütü etkiliyor diyorlar ben yaşamadım ama bu aralar karadut özünü suya karıştırıp içiyorum baya fark etti sütüme bir deneyin birde bol bol dereotu yiyip çok su için dut kurusunu da günlük kaynatıp için inşallah tekrardan gelir sütünüz ve lütfen üzülmeyin stres üzüntü de çok kesiyor sütü
dilos6 lina12 çok zorlama emzirmek için de çektiği kadar çeksin sonra memeyide iter istemez yeter ki memeye uyarılar gitsin
Ftet Ben Allahım a dua ettim bol bol faydasını görğrsün bide dut suyu kaynatıp içmek çık güzel süt yapıyor
zeynepyildiz Kesinlikle regl olduğunuz için benim zaten sütüm az bi de regl olmaya bi hafta kala sütüm gelmiyor resmen 10 cc anca sonra reglim bitmesine yakin ayni haline dönüyor