damlacay 2 ay önce sezeryan doğum yaptım.Kontrollerime de gittim bir sorun yoktu .2 hafta önce regl oldum ve bugün kahverengi akıntı geldi neden olabilir sizce ?hafif enfeksiyon var demişti doktor