umyhl 2 ay 6 günlük olduk biz. Sabah 6:30-7:30 arası uyanirız. Emzirme, bez değiştirme, karın masajı ve sohbet 1 saati bulur. Ben kahvaltı yaparken bebek arabasının pusetini içeride tutarım hep onda yatar. Tvden zeka kartlarının hareketli versiyonu var siyah beyaz onu açarım. Maks 15 dk oyalanir. Sonra kucakkk diye bağırıyor.😂 Sonra tummy time yaparız. Bunu seviyor yarım saat oyalanırız. Ben artık altına yastık koymuyorum, elimle destekliyorum. Diğer elimle de arkadan ayaklarını iktiriyorum kendini kartlara doğru öne atıyor. Oyun halısında 10 dakika durursa şanslıyım😂 Evin penceresi biraz alçak. Omzumda durup pencereye bakmaya bayılıyor. 15-20 dk da öyle geçiyor. Sonra burun temizliği yapıyorum ağladığı için tekrar emziriyorum ve mama veriyorum. Saat 10 ya da 11 oluyor duruma göre. Sonra ya hakk diyerek uyutmaya çalışıyorum 😂 şanslıysam hemen uykuya dalıyor ve 1-2 saat uyuyor. Mesela bugün şanslı değildim, sabah 6:30′da uyandı ve öğle uykusunu 2′de ancak yaptı. Şuan hala uyuyor. 10-11 gibi uyursa 1 gibi kalkıyor. Yine mama+meme. Sonra bez + masaj. Sonra abartısız 1 saat sohbet ediyoruz. Oğlum 1 buçuk aylıkken agulamaya başladı benim. Ne desem karşılık veriyor. Ceviz adam şarkısını 50 kere söyletiyor herhalde 😂 10-11 gibi uyuduysa 4-6 arası bir daha uyuyor. Geç uyuduysa 5 gibi birazdan uyanır. 9′a kadar evi gezeriz tekrar bir tummy time yaparız 9′da odaya geçeriz. Işığı kapatıp uyku moduna giriyoruz. Gece uykusuna maalesef memede ve kucakta ben odayı turlarken giriyor ve ortalama 2 saat sürüyor. Bizde bu şekilde. Ne kadar doğru ve verimli bilmiyorum ama bence mutlu bir çocuk, güzel vakit geçirdiğini düşünüyorum.☺️