Canım benimkininde bir aylıktan beri vardı aldım, böyle mükemmel gaz çıkarttırıyor hiç gaz sorunu olmuyor bir daha değil. Ama gaz sancısı geldiğinde ağlamaları başladığında masaj yapıp hareket ettirince gazı söküyor ama eğer gaza kökten çözüm bulmazsan yine gazdan çekiyorsun yani %100 gerekli bişey değil bence aynı şeyi zeytinyağı veya bebeyağıyla da yapabilirsin