ilknurbb20 benim bebeğimde başta biberon Tutmak istememişti. Denediğimde hep reddetmişti. Üstelik mama vardı içinde yani içeriği ve tadı benim sütümden farklıydı ama 2 gün kucağımda tutarak hadi meme emelim diye onu ağzına o şekilde arada vermeye çalıştım hep emziriyor gibi. Günde 2 kez veriyordum zaten. 3. kendi tutarak içti. Şuan biberonu gördüğünde anne mamma diyor. Ben takviye olarak 11. Ayda başlamıştım, sütüm azaldığı için. Bence denemekten vazgeçmeyin. Biberonun ağzına alıştığı zaman içiyorlar. Yumuşak uçlu bi biberon meme hissiyatı veriyor bence. Anne sütü şifadır içerse ne mutlu size. Özellikle kış dönemi bağışıklığı için çok iyi olur