KSM Arkadaşlar saç düzleştiricisi alıcam kullandığınız memnun kaldığınız marka modeli paylaşır mısınız
Frostyson KSM Braun kullanıyorum aşırı aşırı memnunum saç yakmıyor iyon teknolojisi var saçım belimde asla yanığım yok . 16 senedir kullanıyorum
Aerith Frostyson bende uzun senelerdir kullandım bozuldu gittim aynısından aldım tekrar 😅 maşası da güzel baya.
Frostyson Aerith Bende öyle kablosu koptu tamire vermeye korktum bozarlar diye gittim yenisini aldım , bozuk olan bazamın altında 😂
BirAnneBirBebekkkKk Remington tek geçerim yıllardır kullanıyorum kalici duzluk gibi yapıyor kabarmiyor hiç
mutlubibekleyis KSM Geçen gün arzum un tarak düzleştiricisini aldım baya memnunum hiç böyle beklemiyordum tarak düzleştiriciden