sevaltenekeci Hanımlar bebeğim kaçtır kıyafetlerini yıkıyorum bir Kaç leke var elde ne yapsam da geçer
Frostyson sevaltenekeci Geçenlerde instagramda görmüştüm lekeyi ıslatıp güneşli bir yere seriyorlarmış güneş renk açtığı için lekede kayboluyormuş ütüyle yapanda varmış . Yorumları okudum yapanlar olumlu sonuç almış . Ben ebebeğin spreyli leke çıkarıcısını kullanıyordum çok memnumum ama güneş gerçekten çıkarıyor mu lekeleri merak ettim deneyeceğim 😂
eslem2 Frostyson evet bir tane leke çıkarıcı kullanıyorum sonra güneşe serdim çıkardı leke fln kalmadı cidden
Mavigokyuzu Myrabbit diyetoz bir leke çıkarıcının reklamını görüyorum ben de Instagram’da , sıcak su ile kullanınca lekeler çıkıyormuş denemedim ama denemek istiyorum l. Onun dışında şu an için kışla kullaniyorum
Frostyson eslem2 Eşimin kıyafetinde var geçen seneden kalma çıkmamıştı onda deniycem çıkacağını sanmıyorum zaman geçtiği içim ama denemekte fayda var 😅
ikikereanne_ Frostyson hatta bekleyip kurumasin diye kaka lekesi cok fazlaysa beyaz sabunla citileyin sabunu akitmadan gunese serin tertemiz oluyor. Sonra yikanacak tabi
Frostyson ikikereanne_ Hiç sorun yaşamadım canım şükür , güneş evet lekeleri alıyormuş onu yeni öğrendim keşke daha öncesinde bilseydik
Frostyson ikikereanne_ 3 kez başıma geldi sonuncu taşmasında zaten ömrüm boyu unutamıycağım bi olay olmuştu 😂 kıyafeti çıkarırken hareket etti emzik saç sırtı komple kaka oldu banyoyu hazırladım geldim ki çişini yapmış yüzü ıslak 🤦🏻♀️😂