Ben hiç bebelac kullanmadım bilmiyorum ilk doğduğunda sma kullandık kabızlık yapti hipp kullandık oda aynı sekilde.. aptamille devam ediyoruz ben memnunum çok şükür ama bence mama reddi geçici bir durum olabilir yinede doktoruna danismakta fayda var 🌼