1 önceki postumda ilk gün sürecini yazdım aslında ama sabah uyandığında kızımın sesi kısılmış yani o kadar ağlamaya bağırmaya şaşırmadım doğrusu ama bi kötü oldum çocuğu hasta ettim diye afedersiniz iki ucu şeyli değnek yani telefonu versem olmuyor vermesem kıyametler kopuyor şimdi de uyku öncesi bi kriz yaşandı ama telefon değildi sanırım baba diyip duruyordu çünkü kendini yerden yere atıyor kucağıma gelmiyor dinlemiyor ağlıyor daha çok sesi kısılacak diye ödüm kopuyor ne yapacağımı şaşırdım sabah tereyağ pekmez karışımı verdim içti kahvaltıyla zaten arası hiç yok yapmadı sonra elma verdim yedi kızlar ya çok yoruldum keşke çok iyi bir anne sabırlı bir anne olabilseydim annemin de beceremiyorsun zaten 2.yi asla doğurma demesi de zaten anneliği yapamadığımı gösteriyor sanırım tavsiyeleriniz sizin uyguladığınız yöntemler vs neyse yazar mısınız