Merhabalar çok zor durumdayım doğum yaptığımdan beri bebeğimin mutluluğunu yaşayamayacağım kadar çok meme ucu acısı yaşıyorum emme zamanı geldiğinde anksiyetem tutuyor artık sürekli endişe halindeyim acısından ve şu an özellikle sağ göğüs ucum yarılmış durumda arada kanıyor emzirirken ve ben ağlıyorum duramıyorum çok zor kızlar o göğüs iyileşene kadar sadece sol meme versem bir sıkıntı yaşar mıyım nasıl yapmalıyım bana bir yol gösterin lütfen ilk bebeğim çok tecrübesizim ne kullansam geçmiyor madecassol sarı kantaron lansinoh sürüyorum ve gümüş kapak kullanıyorum şu an ama yok geçmiyor bir şeyler diyin nolur