Oğlym 8 aylık. Yaklaşık 1.5 aydır geceleri hiç uyumuyor. Her 10 dakika da Bir uyanıyor devamlı emmek istiyor. Geceden sabaha paso emeyim diyor. E zaten ağzından meme çıkmadığı için sabaha kadar süt kalmıyor resmen bu seferde acıktım diye ağlıyor. Bazen Uyanıyor sebepsiz ağlıyor emmiyor. Yoruldum bittim. Var mı böyle olup bi yolunu bulan