Bence normal çünkü dikişler eriyen dikiş oldugu için görebilirsin sakın çekmeye çalışma. Ben doğum yaptığım gün hastanede üstümü değiştirmeye tuvalete gittigimde bayılıp düşmüşüm hemşireye dikişlerim patlar mı diye sorduğumda kolay kolay patlamaz demişti