Merhabalar
Bebeğim 14 aylık küçüklüğünden beri seslere hassas bir çocuk
Doğduğundan beri ufacık sese uyanırdı neyse sorun o değil ama
Mesela hala kapı zili çaldığı an acaip korkuyor bir anda ne yapıyorsa bırakıp bana koşuyo
Sonra banyo fıskiyesinden acaip korkuyor lavoboda el yıkar ama banyo içindekine acaip ağlamalı tepki
Sonra birde matkap sesi binamızda bu ara tadilat çok hemen duyduğu anda bana koşuyor
Seslere hassasiyetin 6.ayda kalkması gerektiği yazıyor
Hareketli bir çocuk ismine tepki verir bir kaç kelimesi var oyun oynar müzik dinler birde çok yabancıya tepki veriyor geçen kargocu geldi nasıl ağlıyor anlatamam kapıda adam hiçbirşey yapmadı ama ciddi tepki verdi tamam bu normal yabancılama dönemi 2 yaşa kadar sürüyor ama ses olayı kafamı kurcalıyor. Nette araştırınca sesle ilgili hemen otizm çıkıyor sinir oluyorum çocuğumun otizim olduğunu düşünmüyorum göz teması kuran ismine tepki veren anne babayı tanıyan öğretilen şeyleri öğrenen bir çocuk başka değişik hareketleri yok
Böyle olan var mı?