faryaa sürekli eline bişeyler veriyorum , elma dilimi havuç, salatalık , biber elinde tutup yesin diye ama bizimki sadece parmağı ile oynayıp yere atıyor. Kaşıkla gelmeyen şeylere ağzını açmıyor kısaca 🥲
Bişeyler izletirken bile vermeyi denedik ama büyük parça pütür gelince ağzından tükürüyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️