esratr1 Kızlar bebeğim 2.5 aylık ayakta sallanarak uyuyor malesef dışarı çıkmaya cesaret edemiyorum bu yüzden ayakta sallanan bebişlerinizi dışarda nasıl uyutuyorsunuz ?
mikrofon0 esratr1 kucağınız da piş piş şeklinde uyumuyor mu yada bebek arabasını sallamak ile ben bazen kanguruya koyuyorum onda uyuya kalıyor evde sonmra yatırıyorum şimdi alışsın dışarıda diye
Lylozzd esratr1 2.5 ayda ayakta sallamaya nasıl alıştı kucakta sallayarak da uyutabilirsiniz zaten minicik uykuya direnemez pek. Bebeğiniz henüz çok küçük sallamayı bırakmanızı tavsiye ederim yoksa çok uzun süre dışarda işkence çekebilirsiniz
Dogacelik esratr1 o aylarda bebek her yerde uyur hatta en kolay dışarda uyur. Giderken yolda arabada uyur, bebek arabasında uyur, kucakta sallarsın uyur. Uyur yani böyle aşırı uyaranlı ışıklı ve yüksek ses dışında. Dert etmeyin bence denememeniz hata ☺️
esratr1 Lylozzd valla çok direniyor uykuya ayakta sallamayı nasıl bırakırım bilmiyorum gazlı bir bebek çünkü
pantenkelebek esratr1 evin etrafında deneyin çok uzaklasmadan durmayacak olursa eve dönersiniz geri. Ama uyur yani arabasinda
ikibaloglanannesi O dönem oğlumda ayakta sallanıyordu ama dışarı da bebek arabasinda çok rahat uyuyordu. Dışarıda cafe gibi yerler de bebek arabasını sallayarak uyutuyordum
Lylozzd esratr1 benim oğlum da 1 aylık aynı şekilde çok gazlı gaz damlası ve probiyotik başladık aşırı iyi geldi. Uykuya direnmiyor aslında derdi var çocuğun onu çözerseniz uykuya geçişi kolay olur. Siz daha iyi bilirsiniz tabi kendi düzeninizi