2kizannesi97 Selam kızlar gecikmenin 5. Günündeyim 2 kere test yaptım negatif çıktı 3. Gebeliği istemiyorum günlerdir stresden mahvoldum büyük kızım 1. sınıfa gidiyor küçük 19 aylık hiç hazır değilim bu duruma 😔 böyle bi durum başına gelen varmı acaba ?
Laydaren 2kizannesi97 Bu ay çevremdeki tüm kadınlar ve benim de adet düzenim değişti. Bu ay 15 gün arayla 2. adetimi oldum. Kardeşimin de gecikmesi var. Hep negatif çıkıyorsa böyle bir durum olabilir. Biraz daha bekleyin
2kizannesi97 KLORAK yani iki kızımda da evde testlerle öğrendim sorma gittim doktora bu sefer de negatif çıkıyor
Tuuggccee Laydaren bende ılk def 7 gun onceden adet oldum gercekten kadın olmak ne kadar zor ne zamwn duzene gırıcek acaba 6 aydır adet oluyorum hala duzensız
Laydaren Tuuggccee Ben geçen ay da 9 gün erken olmuştum🤦🏻♀️ normalde düzenliydi 2 aydır bir saçmaladı. Gerçekten kadın olmak çok zor.