mero_81 benim bebeğim hep kusuyordu, hıçkırık, tükürük çıkarma, aşırı gaz, hirlama şikayetiyle doktora gittik reflüsü ve kalbinde üfürüm var denildi. Kalp doktoru için randevu bekliyorum hala Cok zor bulunuyor bulunduğum ilde. Ar mamalarının hepsi reflü maması. Hangi mamayı kullanıyorsanız onun ar mamasını alın dedi doktorumuz ama ar mamalar ayrı bir kabız eder zeytinyağı ekleyin dedi. Hem kaka hem gaz problemi aşırı aşırı var. Kakasını yapıyor ama yeşil ve sümüksü yaptı bir defa diğerlerinin hepsi kabizdi.