Kızlar ne zaman normal çocuklar gibi elimi tutup yürüyecek bu bebek ? 😂 Bi benimki mi böyle ?
Oto koltuğuna krizle oturuyor, bebek arabasına krizle oturuyor, elimi tutmaz yola koşar arabalara atlicak nerdeyse.
Hayııırr, ı-ıhhhhhh, binmicemm hep böyleyiz.
Ne zaman bebekleriniz elinizi tutup kaçmadan yürüdü ? 🥲🥲