Çevremdeki herkesin çin takvimine göre bebiğin cinsiyeti tutuyor benimkide tutuyor zaten %98 lik doğruluk payı varmış eaki zamanlarda cinsiyet bu şekilde belirleniyormuş 2. Bebeğimi çin takvimine göre yapmayı düşünüyorum Allah nasip ederse deneyen varmı